Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
Bij Ergoshop.nl kunt u overzichtelijk en eenvoudig in 3 stappen bestellen: shoppen, adresgegevens en betalen.
  1. Shoppen
    • U kiest een product.
    • U kiest eventueel de gewenste kleur en afmeting.
    • U kiest het gewenste aantal.
    • U kunt uw product toevoegen aan uw winkelwagen en verder winkelen of u kunt direct overgaan tot bestellen. Controleer hier altijd uw bestelling voordat u overgaat tot bestellen. 
  2. Adresgegevens
    • U vult uw afleveradres in, optioneel kunt u een afwijkend factuuradres invoeren.
    • U vult uw gegevens in en vervolgt door op betalen te klikken.
  3. Betalen
    • U kiest de door u gewenste betaalmethode en volgt de stappen binnen die methode.
    • Nadat de bestelling is voltooid, ontvangt u per email een orderbevestiging/factuur en zal uw bestelling volgens de aangegeven levertijd worden afgeleverd.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil iets wijzigen, kan dat?
Zolang uw bestelling nog niet is afgerond, kunt u alles nog wijzigen en/of annuleren. Mocht u twijfelen of alles goed is ingevuld neem dan direct nadat u de bestelling heeft afgerond contact met ons op via 0182 59 73 30.
Ik wil de artikelen bij iemand anders laten bezorgen, kan dat?
Uiteraard kan De ErgoShop uw bestelling op een ander adres laten bezorgen, voordat u overgaat tot betaling wordt gevraagd naar het afleveradres.

Betalen

Hoe kan ik betalen?
  • iDeal: U kunt eenvoudig direct online betalen via iDEAL. Hiermee wordt u direct gekoppeld aan uw eigen internetbankier programma voor een online aankoop. U kunt dus gemakkelijk betalen in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk altijd al gewend bent.
  • Overboeking: U kunt ook indirect en eventueel offline een betaling doen via overboeking.
  • Rembours: U betaalt uw bestelling op het moment van aflevering. U betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de rembourskosten (€ 30,00 incl. BTW) rechtstreeks aan de bezorger van PostNL op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt. Zorgt u er dus voor dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer uw bestelling wordt bezorgd.
  • Afhalen bij ErgoShop: U kunt bij het afhalen van uw bestelling uw bestelling contant of per pin betalen.

Levering

Wat is de levertijd?
  • Indien u op werkdagen voor 15.00 uur uw bestelling heeft afgerond, wordt deze dezelfde dag verwerkt en verzonden.
  • Indien u op werkdagen na 15.00 uur uw bestelling heeft afgerond, wordt deze de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.
  • Bestellingen op zaterdag/zondag/feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.
  • De levertijd van de bestelling bedraagt uiterlijk 48 uur (2 werkdagen) nadat deze is verzonden.
  • Aflevering vindt plaats op werkdagen en zaterdag.
  • In geval van betaling via de betaalmethode "overboeken (vooruitbetalen)" kan vertraging van het bankverkeer zorgen voor vertraging op de levering.
  • Indien producten niet voorradig zijn zal de verzending op een later tijdstip plaatsvinden. Voor specifieke informatie over de levertijd kunt u uiteraard contact met ons opnemen.